Monday, March 23, 2009

Tiga wakil rakyat buat laporan polis

3 wakil rakyat bhg.paya besar telah membuat 3 laporan polis berhubung fitnah melalui laman blog yg dikeluarkan oleh Pahang Daily mengenai pembabitan mereka di dalam politik wang dan tidak layak bergelar Ahli Parlimen Paya Besar dan Ahli Dewan Undangan Negeri(ADUN). Adakah kita semua perlu percaya dgn tomahan serta fitnah yg dilemparkan kpd mereka itu. 3 laporan itu membabitkan Pahang Daily.Yg Dipertua Pas Kws Paya Bear, Yusof Embong dan pemangku Ketua Keadilan Rakyat, Zahari Mamat mengenai salahlaku rasuah yg diamalkan oleh wakil rakyat kawasan Paya Besar.

Apa yg mereka tahu tentang semua ini, mereka hanya mencari kesilapan org lain, hanya pandai menghentam org. Itulah kerja diaorang.

Sebab itulah, kita semua dibawah Pergerakan Pemuda UMNO baik dari peringkat Ajk Bhg @ peringkat cawangan itu sendiri perlu bersatu dan bekerjasama, kita semua perlu turun padang untuk mewakili dan menjadi suara kepada semua Yang Berhormat2, memberitahu dan menerangkan keadaan yg sebenar. Jgn mudah salah sangka serta cepat membuat andaian tanpa usul periksa seperti yang pihak pembangkang lakukan sekarang.

No comments:

Post a Comment